Hypermarket Carrefour, Brno

Brno

Podrobnosti

Stavba je navržena jako vícepodlažní halový objekt s montovanou železobetonovou konstrukcí. Komplex má jednotnou koncepci architektonického řešení navrženého francouzskou architektonickou kanceláří. Koncepce vychází z obchodních a provozních zásad společností Carrefour a TK Development, které představují špičku v oblasti velkoprodejen a obchodních galerií. Obchodní a společenské centrum se skládá z: podzemní garáž, obchodní galerie (OG), hypermarket (HP). Shopping centrum Futurum Brno se skládá z hypermarketu Carrefour (15 000 m2) a z dvoupodlažní nákupní galerie, kde se nachází celkem 90 obchodů o celkové rozloze 20 000 m2. Složení obchodů je zaměřeno především na módu, volný čas a spotřební zboží. Najdeme tu samozřejmě i restaurace a jednotky s rychlým občerstvením. V areálu nákupního centra je pro zákazníky k dispozici 1600 parkovacích míst. Tyto plochy tvoří venkovní a kryté parkoviště. Z prvního patra garáží lze projít přímo do obchodní galerie centra.

Zajímavá čísla

1 600

parkovací místa

90

celkem obchodů

20 000 m2

celková rozloha obchodů

Objednatel

Carrefour ČR

 

Kategorie stavby

Občanská stavba

Termín dokončení

2003