Profil společnosti

Stavební firma GEMO OLOMOUC, spol. s r.o. realizuje kompletní výstavbu na klíč v oboru pozemního stavitelství, a to jak novostavby, tak rekonstrukce. Hlavní předmět její činnosti tvoří provádění staveb občanských, průmyslových a bytových, včetně zajištění infrastruktury. Dále se zaměřuje také na projektovou a inženýrskou činnost. V r. 2013 přešla společnost na holdingové uspořádání, mj. byla založena i nová společnost GEMO DEVELOPMENT, spol. s r.o., člen koncernu GEMO, zabývající se výlučně developerskou činností.

Firma GEMO OLOMOUC, spol. s r.o. byla založena v prosinci 1990. Sídlo společnosti je v Olomouci, metropoli střední Moravy, její působnost však zahrnuje území celé České republiky a také Slovensko. V současné době firma disponuje cca 500 stálými zaměstnanci.

Strategie a růst firmy jsou od jejího vzniku úzce spjaty se jménem majoritního vlastníka a jednatele Ing. Jaromíra Uhýrka. S účinností od 1. ledna 2013 byly uskutečněny významné změny také v řízení stavební společnosti GEMO OLOMOUC, spol. s r.o., a to za účelem posílení managementu a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Od 1. ledna 2017 došlo k reorganizaci výroby vzniknem tři samostatných výrobních divizí, a to Divize Čechy, Praha, Divize Morava, Slovensko a Divize specializovaných středisek.

Cílem vedení firmy je dosažení dlouhodobé prosperity, rozvoje a stability celé společnosti. Samozřejmostí je zavedení a respektování norem jakosti kompatibilních s předpisy EU. GEMO OLOMOUC, spol. s r.o. je držitelem certifikátů jakosti ČSN EN ISO 9001:2009, bezpečnosti práce ČSN OHSAS 18001:2008, životního prostřední (environmentu) ČSN EN ISO 14001:2005, certifikátu 11/2013 systému certifikovaných stavebních dodavatelů dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách a certifikátu informačního systému S001063.

Filozofie firmy:

Filozofie firmy je shrnuta do těchto priorit:

  1. Sledovat za všech okolností především kvalitu díla.
  2. Zkoumat neustálé potřeby a očekávání zákazníků.
  3. Splnit vždy požadavky zákazníka a snažit se i překonat jeho očekávání.
  4. Vybudovat a udržet dlouhodobé dobré vztahy se zákazníky.
  5. Jednat bezproblémově a maximálně vstřícně se všemi partnery.
  6. Založit úspěšnost firmy na tradici a trvalé prosperitě.
  7. Zajistit maximální komplexnost služeb pro zákazníka od zpracování všech stupňů projektové dokumentace přes zajištění inženýrské činnosti až po kompletní realizaci.
  8. Zaměstnávat ve firmě jen nejkvalitnější zaměstnance, kteří jsou zárukou precizně provedené práce.
  9. Maximalizovat podíl prací vysoce kvalitními vlastními pracovníky.
  10. Rozvíjet a rozšiřovat zavedený systém jakosti.