REFERENT/KA ODDĚLENÍ NÁKUPU - OLOMOUC

Co vás na pozici referenta/tky oddělení nákupu čeká?

  • nákup a koordinace dodávek stavebního materiálu na stavbu
  • zajišťování výběrových řízení v jednotlivých materiálových komoditách a výrobcích
  • vyhodnocování cenových nabídek a nákup stavebních materiálů a výrobků
  • zpracování poptávek dle požadavků stavby
  • jednání s dodavateli, příprava a vedení agendy kupních smluv

Jaká jsou naše očekávání?

  • SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru – pozice vhodná pro absolventy
  • orientace na trhu stavebních materiálů a praxe v oboru velkou výhodou
  • dobrá znalost práce na PC
  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
  • řidičský průkaz skupiny B

Na co se s námi můžete těšit?

  • nabízíme zázemí silné a stabilní společnosti
  • čeká vás zajímavé finanční ohodnocení odpovídající přístupu k práci a dosaženým výsledkům
  • užijete si 5 týdnů dovolené a 2 dny zdravotního volna
  • dobře se najíte díky významnému příspěvku na stravné
  • poskytneme vám finanční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • získáte služební mobil, NTB
  • vy i vaši blízcí budete volat levněji
  • objevíte výhody „KARTY PLNÉ SLEV“ – slevy sjednané u partnerských společností přímo pro naše zaměstnance
  • společnost GEMO = podpora vzdělávacích aktivit a přístup k moderním technologiím

Kde a Kdy?

  • v sídle naší společnosti v Olomouci
  • nastoupit můžete po domluvě

Zaujala vás náplň práce? Splňujete požadavky na tuto pozici a chcete si užívat naše benefity? Pak neváhejte a zašlete nám svůj strukturovaný životopis přes tlačítko „odpovědět“. Pokud nás váš životopis zaujme, poznáme se blíže při osobním pohovoru.

Zaujala Vás naše nabídka?

Už teď se těšíte na práci ve skvělém kolektivu i na firemní benefity? Pak na nic nečekejte, zašlete nám svůj životopis.

Personální oddělení

Lenka Macháčková

Zaměstnanecké benefity

5 týdnů dovolené

2 dny zdravotního volna

Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění

Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

Gemo: Nabídka práce